2016. február 7., vasárnap

Friss hírek

Köszöntök minden megmaradt érdeklődőt, ezen az elfeledett, félrehajított blogon!
Sajnálatos módon teljesen kiment a fejemből, hogy még itt van nekem ez a drága Redcrescent nevű blog. A blog - ha jól emlékszem - 2015.01.25.-én zárta be a kaput egy kisebb szünet reményében. Aminek ugyebár valamikor a 2015-ös nyáron kellett volna vége szakadna. De sajnos ez nem következett be, mert hát... Egek! Ne húzzuk tovább, nem is keresek mentségeket. Minek is? Ezzel úgyis csak magamat fokoznám lejjebb a képzeletbeli ranglétrámon. Szóval a helyzet az, hogy rátaláltam, avagy a blog talált rám és hát hogy is fogalmazzak, magával ragadott. Ezért most úgy döntöttem, hogy folytatom Tara és Zayn történetét. Őszintén meg kell mondanom, hogy engem is érdekel a folytatás. A minap eltökéltem magam arra, hogy bármi áron folytatom ezt a történetet. Sajnos, mire hazaértem, szinte ki is ment a fejemből, de lám, ezen a csodás vasárnap estén újból rábukkantam, s gondoltam megírok egy kis újabb kedvcsinálót.
Nos, szóval most jöjjön a lényeg, amit már lassan egy órája késleltetek... A blog még mindig szünetelni fog, de már nem meghatározatlan ideig, ugyanis úgy terveztem ( ebből a fene se tudja mennyi valósul meg), hogy a tavaszi szünetben vagy később, sok szerencsével előbb, kirakom a várva-várt következő fejezetet.
A bog újbóli nyitása: 2016.03.24. (csütörtök) 
A következő fejezet posztolása: 2016.03.26. (szombat) 

Remélem két napnál többet nem fogok késni. Addig további szép estét és kitartást holnapra!
Üdvözlettel, 
Raven Ayanami

1 megjegyzés:

  1. Szia Tesó - Riven!

    Én - az elsődleges bétád -, örömmel várom, hogy áttekinthessem az elkészített fejezetedet, és az orrod alá dörgöljem a helyesírási- , fogalmazási- , és a többi hibáidat. Tény, nekem is vannak. És mivel rám ütöttél (az 5 perces előny az enyém, ahahaha), ezért nem vagy tökéletes. Hiányzik belőlünk a hiba. :))

    Üdvözlet, Dorina Mary

    VálaszTörlés

Szablon wykonała Sasame Ka z Zatracone Dusze